Vaste telefonie

Hosted telefonie

Hosted telefonie geeft u maximale flexibiliteit

Onbeperkte flexibiliteit voor vaste lage kosten zonder daarvoor te hoeven investeren. Bij hosted telefonie (ook wel hosted voice genoemd) kiest u voor alléén variabele kosten. Per werkplek betaald u een vaste prijs per maand waarvoor wij u volledig ontzorgen, zodat u zich met uw kernactiviteiten kunt bezighouden.

Met name voor kleine- en middelgrote ondernemingen een ideale oplossing als het aantal connecties regelmatig wijzigt en men zich geen zorgen wil maken over het onderhoud of software upgrades van de telefonie-oplossing. Samen met u bepaald onze adviseur welke functionaliteit u nodig heeft en wij zorgen voor de rest.Er worden verschillende oplossingen geboden voor hosted telefonie, zoals KPN ÉÉN en Vodafone One Net. Laat u goed adviseren over wat voor u de beste oplossing is.

KPN ÉÉN

KPN ÉÉN; één totaaloplossing voor uw zakelijke telefonie

De totaaloplossing voor de zakelijke markt, is KPN ÉÉN. Het is één oplossing voor vast, mobiel en zakelijk internet. Hiermee stelt u voor elke medewerker de ideale communicatie-oplossing samen; met één vaste prijs per medewerker, één contract en één helpdesk.

Met KPN ÉÉN hebt u het gemak van één contract, één factuur, één aanspreekpunt, één helpdesk en een volledig geïntegreerde hosted oplossing voor vast & mobiel internet en vaste & mobiele communicatie. KPN ÉÉN kan meegroeien of krimpen met uw bedrijf doordat u heel eenvoudig het aantal gebruikers of telefoonnummers kunt laten aanpassen. Er zijn verschillende gebruikersprofielen beschikbaar.

Het voordeel is dat u niet hoeft te investeren in een nieuwe telefooncentrale op locatie. De meeste telefooncentralefunctionaliteiten worden direct vanuit het netwerk van KPN aangeboden. Deze oplossing is een uitgangspunt voor uiteindelijke doorgroei naar een totaalcommunicatie-oplossing waarbij modules zoals 4G, Office 365, Mobile Device Management en Zakelijk Pinnen & Zakelijk Alarm eenvoudig toe te voegen zijn.

Wij zijn een Excellence business partner, dit betekent dat wij niet alleen adviseren maar ook de installatie en de factuur verzorgen voor u als klant. Wij zijn het aanspreekpunt voor alle KPN ÉÉN (service)vragen. U heeft hiermee een directe en persoonlijke ingang voor al uw vragen over KPN ÉÉN.

De voordelen voor u op een rijtje:

Beter bereikbaar
Optimaal samenwerken
Flexibiliteit
Altijd up-to-date
Van Delen Telecom als centraal punt voor al uw vragen
ÉÉN aanspreekpunt, ÉÉN contract, ÉÉN factuur, ÉÉN helpdesk 
Vodafone One Net

One Net: 1 hosted oplossing voor vast en mobiel

Met Vodafone One Net hebben uw medewerkers één telefoonnummer voor vast én mobiel. Hierbij heeft u geen telefooncentrale meer nodig, want Vodafone beheert alles. U betaalt alleen het gebruik, niet meer voor onderhoud of beheer. Daarnaast heeft u 1 aanspreekpunt en 1 factuur voor vaste en mobiele telefonie. Het aantal benodigde toestellen en functionaliteiten is gemakkelijk aan te passen bij groei of krimp van uw bedrijf.

Deze hosted telecom oplossing is erg geschikt voor bedrijven vanaf 30 medewerkers. Uw zakelijke telefonie is erg inzichtelijk door de opties voor onbeperkt mobiel en/ of vast bellen.

De voordelen voor u op een rijtje:

Altijd en overal bereikbaar
Productiever samenwerken
Flexibel kostenmodel
Klantgerichter dankzij koppeling
Gemak en overzicht
Telefooncentrales

De juiste telefooncentrale

Van Delen Telecom levert telefooncentrales voor bedrijfsomgevingen met enkele tot tientallen gebruikers steeds gebaseerd op uw bedrijfsprocessen en gebruikswensen. Bij de aanschaf van een nieuwe telefooncentrale ontstaat de vraag of u een VOIP centrale nodig heeft of juist een analoge of ISDN centrale.

Ook is het mogelijk de keuze in het midden te laten met een hybride installatie. Waar het om gaat is de vraag welke technologie vandaag, maar ook in de toekomst het best voldoet. Om deze vraag te beantwoorden kijken we samen naar uw toepassingen, zakelijk bedrijfsnetwerk en toekomstverwachtingen.

Verbindingen

Analoog

Een analoge verbinding is een enkelvoudige aansluiting op het openbare geschakelde telefoonnet. De gebruiker heeft hierdoor toegang tot het telefoonnet voor het transport van spraak (300 en 3400 Hz), faxberichten of data (tot 56kbs). De gebruiker kan zelfde bestemming hiervan kiezen.

 

Verbindingen

ISDN

ISDN maakt een onderscheid in ISDN1, ISDN2, ISDN15, ISDN20 en ISDN30.

Een ISDN1-aansluiting is een digitale aansluiting met een B-kanaal en een D-kanaal, twee telefoonnummers (een hoofdnummer en een MSN-nummer) en gidsvermelding. ISDN1 beschikt  faciliteiten als nummer weergave en een wissel gesprek. Een ISDN2-aansluiting is een digitale aansluiting voor communicatie van spraak, beeld, data en fax. Een ISDN2-aansluiting bestaat uit twee lijnen waarover gelijkertijd informatie verstuurd kan worden, een signaleringskanaal en vier telefoonnummers.

Speciaal voor zakelijke klanten die gebruik maken van spraak-, data- of videocommunicatie zijn er ISDN-varianten met 15, 20 of 30 kanalen.

Denk hierbij aan bedrijven die veel werknemers hebben die bereikbaar moeten zijn, bedrijven die dataverkeer uitwisselen met andere vestigingen/dochterbedrijven, bedrijven die toegang zoeken tot het internet of bedrijven die aan videoconferencing (willen) doen. Met een ISDN15 kunnen maximaal 15 medewerkers gelijkertijd inbellen op een lokaal datanetwerk (LAN), met ISDN20 zijn dit er maximaal 20 en bij ISDN30 kunnen er maximaal 30 medewerkers gelijkertijd inbellen op een lokaal datanetwerk.

Een aantal voordelen:

Alle vormen van communicatie in één aansluiting
Flexibiliteit en groeimogelijkheden voor de toekomst
Goede bereikbaarheid voor klanten en relaties
Verbindingen

Sip-trunk

Een Sip trunk is een software matige telefoonlijn welke kan worden aangesloten op een telefooncentrale. Door middel van een converter is het mogelijk om deze nieuwe dienst ook aan te sluiten op uw huidige telefooncentrale. SIP Trunks zijn er in veel vormen. Zo zijn er SIP Trunks die aangeboden worden over het openbare internet maar er zijn managed SIP Trunks die over een VPN worden aangeboden. De kwaliteit is afhankelijk van de bandbreedte en de audiocompressie.

Verbindingen

Hosted VoIP

Telefonie in the cloud wordt ook wel Hosted VoIP genoemd. Dit betekent dat de telefooncentrale in de cloud staat en het toestel bij u op locatie. De intelligentie wordt over IP bij u op locatie afgeleverd.

De voordelen van Hosted VoIP

Je betaald voor de diensten die afgenomen worden
Automatische updates
Locaties kunnen makkelijker verbonden worden
Integratie met mobiele telefonie is mogelijk
Schaalbaar
Integratie vast & mobiel

Verbeter uw bereikbaarheid

Door vast & mobiel te integreren verhoogt u de bereikbaarheid van uw onderneming.

Bereikbaarheid van organisaties wordt steeds belangrijker. Zonder integratie is een medewerker vaak op meerdere nummers en apparaten te bereiken, maar hierdoor gaat het vaak mis. Met de integratie oplossing zijn de medewerkers overal en altijd bereikbaar. Het maakt ook niet meer uit op welk nummer ze gebeld worden, want ze kunnen elk gesprek met hun mobiel of vaste toestel aannemen.

Voordelen van deze integratie:

Één platform voor de diensten
Één factuur
Één aanspreekpunt
Altijd up to date
Locatie onafhankelijk werken
Één leverancier
Altijd bereikbaar

Emergency routing

Ondanks de hoge servicegraad van onze diensten kan er altijd iets mis gaan in de verbindingen. Indien er zich onverhoopt een storing voordoet, bieden wij de mogelijkheid om uw inkomende oproepen te routeren naar een ander nummer. Dit kan bijvoorbeeld een van uw mobiele aansluitingen of een andere vestiging zijn maar ook via uw website!

 

 

Heeft u vragen over vaste telefonie?

Neem gerust contact met ons op!