De transformatie naar internationale digitalisering

De organisatie

Covebo is een jonge club uitzenders met ambitie. Ondernemend, lokaal en grensoverschrijdend. Gericht op innovatieve oplossingen en dagelijkse verbetering. ‘’Onze mensen maken daarin iedere dag het verschil. Bij Covebo worden de keuzes in het veld gemaakt; bij onze klanten, met onze uitzendkrachten’’, vertelt Henk Buitink, directeur Covebo, enthousiast.

 

Gewoon Goed Geregeld

Covebo is open-minded, betrouwbaar en ondernemend. Het is onze taak om de vraag naar flexibilisering op de Nederlandse arbeidsmarkt en het aanbod van Nederlandse en buitenlandse werkzoekenden samen te brengen. Werken vanuit de menselijke maat en ons ‘Gewoon Goed Geregeld’ principe vormen daarbij de basis van onze werkwijze. Het welzijn en welbevinden van de mens staat binnen Covebo centraal. ‘’Wij zorgen er daarom voor dat zaken Gewoon Goed Geregeld zijn voor onze klanten, onze uitzendkrachten én voor onze eigen medewerkers. Tevredenheid bij klanten en gemotiveerde medewerkers zijn de sleutel tot succes!’’, aldus Buitink.

 

Verbeteren van de gehele bedrijfsvoering          

De huidige arbeidsmarkt vraagt om nieuwe oplossingen en platformisering, waar telecom oplossingen naadloos bij moeten aansluiten. ‘’Bedrijven vragen om maatwerk en schaalbaarheid, om zo volledig flexibele beschikbaar- én beheersbaarheid van de factor arbeid mogelijk te maken. Covebo maakt dit mogelijk, waarbij onze samenwerking een cruciale rol speelt om hun te adviseren en te faciliteren op het gebied van telecom oplossingen in de breedste zin zodat Covebo hun gehele bedrijfsvoering zo goed mogelijk kan uit voeren’’, vertelt Gerjan Mulder, Sales Manager bij Van Delen.

 

Standaardisering en schaalbaarheid was noodzakelijk voor groei

Henk Buitink, vertelt waaraan samen met Van Delen invulling werd gegeven; “voorheen waren de vaste lijnen en mobiele telefonie voor onze vestigingen ongestructureerd met houtje touwtje aan elkaar geknoopt en konden onze vestigingen hun telecom decentraal aanvragen. Deze kaartenhuis-structuur bleek niet langer aan te sluiten bij de ontwikkelingen in de praktijk om vestigingen goed te kunnen ontsluiten. Standaardisering en schaalbaarheid was noodzakelijk in verband met onze groei én waarbij nieuwe vestigingen in een snel tempo werden geopend. De vraag om over te stappen naar een standaardisering kwam van de vestigingen zelf. Zij gaven aan behoefte te hebben aan telecom oplossingen waarmee ze hun bedrijfsvoering efficiënter konden inrichten. Voor de invulling van het telecombeheer en het verbinden van alle vestigingen en het Support Center is een constructieve samenwerking ontstaan met Van Delen. Zij raadden ons aan te kijken naar de oplossingen van Vodafone Ziggo, ook vanwege het feit dat Covebo internationaal opereert.”

 

“Dankzij de internationale dienstverlening van Vodafone Ziggo zijn we ervan verzekerd dat onze telecom én infrastructuur altijd optimaal functioneert.”

 

Vast-mobiel integratie van Vodafone Ziggo

“Na een uitgebreide periode waarin we alle communicatiebehoeften van Covebo in kaart hadden gebracht, hebben we een vast-mobieloplossing van Vodafone Ziggo aanbevolen. Deze oplossing biedt voor Covebo de beste functionaliteit, zowel ten aanzien van het beheer als het gebruik. Vestigingen profiteren vandaag de dag van extra functionaliteiten als doorschakelen via de mobiel, maar ook het doorgeven van een vast telefoonnummer terwijl er mobiel gebeld wordt, biedt voordelen. Doordat alles nu op één factuur binnenkomt is de administratie een stuk eenvoudiger geworden voor Covebo en haar vestigingen’’, vertelt Gerjan. Henk vervolgt “de vast-mobieloplossing biedt ons veel voordelen. Bovendien is de oplossing toekomstbestendig; Vodafone Ziggo is continu bezig met de ontwikkeling en implementatie van nieuwe functionaliteiten. Daarnaast wilden we de oplossing integreren met Skype for Business. Uiteraard werd dit ‘’first time right’’ ingeregeld met hulp van de Van Delen ICT-afdeling.”

 

 

Van leverancier naar adviseur

“We zijn ooit gestart met het afnemen van mobiele abonnementen bij Van Delen. De rol van Van Delen is door de tijd heen steeds meer verschoven van een leverancier naar een adviseur, doordat er steeds meer bij komt kijken. Het is juist die rol die ons enorm aanspreekt, ook omdat ze een breed scala aan communicatie-diensten aanbieden. Zo heeft Van Delen ons geadviseerd en begeleid bij de overstap naar een vast-mobielintegratie. Zij zorgden ervoor dat Vodafone Ziggo met het beste aanbod bij ons aan tafel kwam. Van Delen is gewend om met grotere partijen te schakelen, waardoor ze ons uitstekend geadviseerd hebben,” licht Henk toe. “Door het gebruik van slimme communicatie-diensten wordt ons werk veel eenvoudiger gemaakt. Er is nu zo veel tijd over voor andere zaken.”

 

Partnership Van Delen en Covebo 

De samenwerking tussen Van Delen en Covebo loopt al jaren voorspoedig. “De dienstverlening en het portfolio van Van Delen groeien mee met de tijd. Dat blijkt uit het feit dat ze steeds meer diensten aanbieden”, zo vervolgt Henk: “Van Delen is onze totalcomm-partner op het gebied van vaste telefonie, mobiel en breedband, waardoor we volledig ontzorgd worden. Ook hun ICT aanbod is een goed voorbeeld van deze ontwikkeling. Daarnaast biedt Van Delen een ruime keuze aan smartphones, tablets, accessoires en andere telefonieoplossingen. We zijn verzekerd van snelle leveringen en een gedegen service. Hierdoor kunnen we bijvoorbeeld snel en eenvoudig smartphones bestellen en blijven onze processen ononderbroken.”

 


‘’Onze slogan Gewoon Goed Geregeld, die past ook naadloos bij Van Delen!’’ Henk Buitink, Directeur Covebo.

Verzekerd van bereikbaarheid

Door de dienstverlening en de beheeroplossing van Van Delen zijn onze vestigingen ervan verzekerd dat de telecommunicatie optimaal blijven werken en de medewerkers bereikbaar blijven. “Van Delen kan ons bij vrijwel al onze vraagstukken van dienst zijn en we kunnen vertrouwen op veel kennis en ervaring. “Voor specifieke vragen kunnen we altijd bij hun medewerkers terecht. Ze weten ons altijd snel en correct te helpen met een oplossingsgerichte aanpak. Hun proactieve ondernemende houding maakt het voor ons bedrijf heel makkelijk en plezierig’’, licht Henk toe.

 

Samen klaar voor de toekomst

Buitink kijkt met een goed gevoel naar de organisatie Van Delen. “We zijn bijzonder tevreden over de vruchtbare en duurzame samenwerking die we de afgelopen 10 jaar hebben opgebouwd en we verwachten er nog lang gebruik van te maken. Naast advisering en levering van de diensten hebben ze ons ook uitstekend geholpen met de implementatie van nieuwe vestigingen. Ook toen in het begin er wat uitdagingen waren, stonden ze hun mannetje. De expertise van Van Delen heeft ervoor gezorgd dat we met betrekking tot digitalisering voorzien zijn van een oplossing die perfect voorziet in onze behoefte. Doordat we onze hoeveelheid aan datagegevens beter kunnen verwerken, zijn we in staat nog betere dienstverlening te leveren, nu en in de toekomst. En daar draait het uiteindelijk om voor ons”, zo sluit Henk Buitink af.

 

Meer weten?

Wilt u meer informatie over de oplossing toegepast in deze referentie of bent u benieuwd wat Van Delen voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact met ons op via telefoonnummer 0342- 22 44 44.

Contact

We komen graag met u in contact

Blijf op de hoogte en schrijf u in voor onze nieuwsbrief!