Collega aan het woord: Roel Adema

Mijn naam is Roel en ik werk met veel plezier bij Van Delen als Account Manager. 

 

Wat vind je leuk om naast je werk te doen?

Naast mijn werk rij ik graag motor, fluit ik voetbalwedstrijden en houd ik me bezig met audiotechniek (versterken van een band bijvoorbeeld). Ook vind je me vaak bij IJsselmeervogels of bij vrienden en familie.

 

Welke telefoon gebruik jij zelf?

Een iPhone XS Max Dual-Sim. Zelf werk ik graag zakelijk en privé vanaf één toestel. Particulier zit ik dan ook bij KPN en zakelijk bij Vodafone. Zo ervaar ik zelf ook goed de verschillen tussen de providers.

 

Welke app kan je niet missen?


Zakelijk gezien kan ik echt niet zonder LinkedIn, WhatsApp Business en de Microsoft apps. Privé geniet ik vaak van de app ‘9GAG’. Een app vol met filmpjes, grappige foto’s en memes. De internationale Dumpert om het zo maar te zeggen.

 

Hoe ziet een doorsnee werkdag er voor jou uit?


De ochtend begint met ‘Mahna mahna van de Muppets’ (ja, dat is mijn wekker) om uit de veren te komen. Iedere ochtend nog snel even een half uurtje boksen, crossfit of hardlopen. Daarna snel ontbijten en op naar mijn werk. Vaak begint mijn dag vanaf kantoor. Is ook prettig, want je kan nog even bijpraten met je collega’s. Daarna stap ik in de auto of start ik Teams op om met bestaande- of nieuwe klanten in contact te zijn. Deze gesprekken bevatten vaak een kop koffie, oprechte interesse in mijn klanten en natuurlijk gaat het over de business. Vaak sluit ik de dag af met relaties bellen of mail bijwerken. Daarna op naar huis om te genieten van bijvoorbeeld een avondje motorrijden.

 

Wat vind je leuk aan je werk?

 

De markt van Telecom en ICT is de meest interessante markt die er maar bestaat. Elke dag worden ergens weer nieuwe producten of innovaties aangekondigd. Dat maakt het zo ontzettend interessant.

Dan is de kunst om deze innovaties mijn eigen te maken en mee te nemen naar mijn relaties. Hoe kunnen deze nieuwe producten en diensten helpen bij het verbeteren van bedrijfsprocessen, klanttevredenheid en gebruikersgemak voor de medewerkers? Het allerleukste van mijn dag is om een gesprekspartner te zijn in dit soort vraagstukken. Men denkt vaak aan alleen maar telefonie, maar zijn er zo veel meer diensten waarmee een bedrijf efficiënter en klantvriendelijker te werk kan gaan. Niet alleen maar het koppelen van Vast-mobiel, maar ook je infomail, WhatsApp, Facebook, Linked-In, CRM/ERP, Skype/Teams en nog veel meer.

 

Wat denk jij dat de kracht is van Van Delen Telecom?


Van Delen heeft mij kansen geboden, omdat ze mij zagen zitten als persoon. Dit is ook zo bij onze klanten. De klant staat centraal, niet de provider of wijzelf. De echte, diepe behoefte van de klant bespreekbaar maken en een transparant, onafhankelijk advies geven. En dan begint het pas echt. Tijdens de looptijd van de contracten laat Van Delen zich zien door perfecte service te verlenen, pro-actief nieuwe innovaties introduceren en de klant toegang te geven tot ons netwerk. Van Delen verbind, letterlijk en figuurlijk!

Contact

We komen graag met u in contact

Blijf op de hoogte en schrijf u in voor onze nieuwsbrief!