Profiteer van slimmer samenwerken met Vodafone!

Alles wijst erop dat samenwerken slimmer kan. Maar wat houdt dat eigenlijk precies in, slimmer samenwerken? Hoe doe je het? En minstens zo belangrijk: wat levert het eigenlijk op?

Smarter working is niet aan een fysieke werkplek gebonden: het is een aanpak, die werken en samenwerken in teams mogelijk maakt, overal en met ieder apparaat. Om werknemers altijd toegang te bieden tot de nieuwste productie verhogende hulpmiddelen. Om flexibel te kunnen werken, om bij te dragen aan een diverser personeelsbestand en om de balans tussen werk en privé te verbeteren. Een aanpak die bovendien een omgeving creëert waarin innovatie tot bloei kan komen.

In ons dagelijks leven zijn we al gewend om via gebruiksvriendelijke sociale media met elkaar te communiceren. Dat gemak verwachten we nu ook op de werkplek. 45% van alle werknemers maakt dagelijks zakelijk gebruik van sociale technologie.

En net als bij Facebook, Whatsapp en LinkedIn willen we dat ook zakelijke chat en meeting-informatie ‘persistent’ is.

Daarbij gaat het al lang niet meer om alleen een desktop PC. Naast de laptop en de smartphone zijn we een hele reeks aan digitale apparaten gaan gebruiken. En dus hebben we nu te maken met allerlei hardware, programma’s en apps die allemaal een andere gebruikerservaring bieden.

Hoogste tijd dus, voor smarter working. Lees meer over de smarter working solutions van Vodafone in de whitepaper.

Wilt u weten wat de Smarter Working Solutions van Vodafone voor uw organisatie kunnen betekenen? Vraag ernaar bij onze accountmanagers

 

Contact

We komen graag met u in contact

Blijf op de hoogte en schrijf u in voor onze nieuwsbrief!